Sunt mireasa mării


Sunt mireasa mării

Marea mă cuprinde
cu braţe de şoapte
mă las purtată
şi scăldată-n soare
mă scufund
înmoi dorul în mare
în resturi de nori
te aştept iubire
să mă îmbrăţişezi în culori
să-ţi fiu mireasă
cu trena de spume
atingerea ta
floare pe tâmpla mea
pe buza inimii renaşte
cântecul suav
în ritmul valurilor albe

sărutările mele
petale spulberate
în acorduri de iubire.

Lenuș
10441161_768520679845773_740084526993043869_n

De Lenuş Lungu Publicat în POESIS

Un comentariu la “Sunt mireasa mării

  1. Pingback: Sunt mireasa mării | lenus

Lasă un răspuns

